zondag 9 juni 2013

Dat is lef! #5 HTC ruziet via Twitter

Elke week ga ik schrijven over actuele gebeurtenissen waarin een persoon of organisatie (naar mijn mening) lef toont. Waarom wordt er lef getoond? Wat zijn de risico’s? 
 

Deze week: HTC maakt Samsung zwart via Twitter.


Twitterruzies: ge-wel-dig! Genieten vanaf de eerste tweet. Vaak gaat het van kwaad tot erger. Ik dacht dat dit iets was voor meisjes van rond de vijftien jaar. Niets is minder waar, zelfs merken bitchfighten er behoorlijk op los! Ik heb het over het volgende bericht:


Ik vind dat HTC hier lef toont door zoiets op Twitter te vermelden. Wees blij met wat je hebt gewonnen. Ook al heeft Samsung misschien andere prijzen niet helemaal eerlijk gewonnen, blijf professioneel! Naar mijn mening komt HTC hierdoor alleen maar slechter onder de aandacht dan Samsung. Gelukkig komt LG met een zeer leuke inhaker en wordt de Twitterruzie daarbij ook meteen beĆ«indigd.  

Wat vinden jullie van (deze) Twitterruzies?

11 opmerkingen:

  1. Oei, ze mogen ook wel gewoon blij zijn met wat ze hebben gekregen, ik weet niet of je mensen voor je wint door andere mensen te gaan afkraken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilarisch!! Het is gezonde concurrentie! En uiteindelijk reclame voor allebei, iedereen heeft het erover.

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjah hoe zielig kunnen sommige zijn..

    Gelukkig heb ik geen twitter...
    Bedankt voor je reactie..

    New blogpost: outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha geweldig de reactie van LG! Jeetje zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was winnen nog niet genoeg dan? :p maar wat heb je gedaan dan op het dongemond? Ik dacht dat je even oud als mij was !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb VWO gedaan. Ik ben 18, maar ben al wel een jaartje klaar gelukkig. Ik heb nog wel paar vriendinnen op het Dongemond dus daarom kan je dat misschien denken ;)

      Verwijderen
  6. hahaha geweldig...! maar eigenlijk ook wel weer heel sneu dat er dan dit soort jaloerse 'gesprekken' ontstaan van zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik vind vooral de reactie van LG geweldig! Maar wel sneu dat 't via Twitter moet :p

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ik hou er ook wel van, meestal gewoon omdat het nergens op slaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha wat grappig, maar inderdaad niet zo professioneel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twitter ruzies vind ik nooit ergens op slaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen